کد خبر: 23074
تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۹
طرح هادی روستایی

تاکنون در ۶۳.۷ درصد روستاهای مشمول خراسان جنوبی، اجرای طرح هادی روستایی آغاز شده است.

به گزارش روستانیوز به نقل از صدا و سیما، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گفت: وی با بیان اینکه تاکنون از ۹۱۸ روستای بالای ۲۰ خانوار استان ۵۸۵ روستا اجرای طرح هادی روستایی آغاز ، تکمیل شده یا نیمه تمام و یا در حال اجرا است، افزود: در ۶۳.۷ درصد روستا‌های استان طرح هادی اجرا شده که این شاخص در کشور ۵۴ درصد است.

حامد تنها اعتبار هزینه شده در این زمینه را ۱۸۹ میلیارد تومان اعلام کرد.

وی با بیان اینکه تاکنون در ۹۱۸ روستای بالای ۲۰ خانوار استان طرح هادی روستایی تهیه شده است، افزود: در ۱۶۷ روستای استان (از تهیه طرح هادی آن روستا، بیش از ۱۰ سال گذشته) بازنگری طرح هادی انجام شده است.

به گفته وی از ۱۹۳ روستای زیر ۲۰ خانوار استان نیز (که جزو تهعدات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیست) تعیین محدوده انجام شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اعتبار هزینه شده برای تهیه طرح در این روستا‌ها تاکنون را ۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعلام کرد.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری در تهیه طرح هادی روستایی چهار میلیارد و ۱۶۷ میلیون تومان اعتبار ملی مصوب داریم، گفت: از محل اعتبارات استانی هم ۳۵ میلیارد و ۶۱۸ میلیون تومان اعتبار مصوب داریم.

تنها همچنین در زمینه تخصیص قیر رایگان هم، گفت: برای اجرای طرح ۴۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبارملی داریم که تخصیص اعتبار ملی ۵۲ درصد معادل ۱۸ میلیارد تومان و در اعتبارات استانی از ۱۱ میلیارد تومان مصوب ۴ میلیارد تومان اختصاص یافته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =